مشاوره و برنامه ریزی درسی

قبولی تضمینی در رشته های پزشکی – دندانپزشکی – داروسازی

همیشه افراد ایده آل گرا به دنبال بهترین و تخصصی ترین مجموعه برای انجام کارهایی که می خواهند انجام دهند هستند تا کارهایشان را کامل به آنها  بسپارند و از مجموعه فقط نتیجه را بخواهند و خودشان با اعتماد به نتیجه عالی با تمام توان تلاش کنند.

سپردن کار به یک تیم متخصص، هم زمان را کوتاه می کند و هم هزینه را کمتر و هم استرس را می کاهد، حالا بماند به اینکه مسیر را لذت بخش طی می کنیم.

برای قبولی در رشته های پزشکی هم روال بر همین منوال است، تیم ما ادعا می کند.

“ما متخصص قبولی در پزشکی هستیم، تمام”

عزیزانی که برای قبولی در رشته های برتر هدف دارند و میخواهند در این رشته ها قبول شوند، تیم ما مسیر را برایشان آسان کرده ایم و برای اینکه از این بابت مطمئن شوید، جلسه اول مشاوره را برای شما رایگان برگزار می نماییم.

داشتن یک برنامه ریزی استاندارد، در پیشرفت شما تاثیر بسزایی دارد. مشاوره و برنامه ریزی در مجموعه ما خدمات ویژه و منحصر به فردی را به شما ارائه می دهد که کمک می کند پیشرفت شما چندین برابر و با سرعت بیشتری باشد.

“جلسه اول مشاوره رایگان”

در این جلسه کل مسیر مشاوره و روش کار برای شما شرح داده می شود تا با خیال راحت نسبت به سپردن این کار به تیم ما اقدام نمایید. مشاوره نقش مهم و تاثیرگذاری در موفقیت و پیشرفت داوطلبان، آموزش شیوه های صحیح مطالعه، کنترل استرس و اضطراب داوطلبان و ارائه راهکارهای برای موفقیت و رسیدن به اهداف داوطلبان در کنکور دارد.

با کمک مشاوران مجموعه می توان توانایی ها، نقاط قوت و ضعف دانش آموزان را شناخت و متناسب با توانمندی های فردی برای آنها برنامه ریزی نمود.

“نتیجه سالهای گذشته ما، حاصل اعتماد شماست”

برای ارتباط با عزیزانی که سالهای گذشته همراه ما بوده اند و نتیجه مطلوب را کسب نموده اند کافیست در جلسه اول رایگان مشاوره ما شرکت کنید.

“جلسات مشاوره بصورت حضوری – تلفنی – آنلاین”

روش برگزاری جلسه مشاوره را به شما عزیزان می سپاریم، انتخاب با شماست.

با پر کردن فرم زیر منتظر ارتباط مشاور مجموعه باشید و یا از ساعت 8:30 صبح تا 18:00 با شماره تلفن 48098 – 021 شما عزیزان تماس بگیرید

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مشاور گروپ میباشد.